2008 m. birželio 6 d., penktadienis

meksikietiškas troškinys

Reikia:

* 0,5 kg faršo (aš imu naminio, nors gryn meksikietiškai gal reikėtų vien jautienos, bet man neskanu)
* vienos paprikos (gražiausia - raudonos arba oranžinės spalvos)
* vienos skarbonkės pupelių
* vienos skarbonkės kukurūzų (aš imu globus, nes jos skaniausios be E)
* vieno svogūno
* prieskonių: saldžių maltų paprikų, rozmarino, baziliko, druskos

suaugusių versijai verta dar įdėt:
* porą skiltelių česnakų
* aitrių paprikų
* arba galima paimti prieskonių meksikietiškiems patiekalams (yra firmos "avokado" maskimose).

Paruošimas:
Supjaustom svogūną, česnaką (jei naudosit), pakepinam ant aliejaus, paskui įdedam faršo ir kepinam ji ant karštos kol papilkės (kol nesimatys raudonos mėsos), pastoviai mentele jį krutant, kad nesuliptų į didesnius gumulus. Tada paberiam prieskoniais. Prieskonių negailėkit, nes dar bus daug daržovių. Tada įdedam visas daržoves (papirką prieš tai smulkiai papjaustom, o kukurūzas ir pupeles dedam be vandens kuriame jos mirko skarbonkėj), sumažinam ugnį, uždengiam keptuvę ir troškinam dar šiek tiek laiko (aš patroškinu dar max. 10 min., nes mano galva mėsa būna paruošta jau prieš dedant daržoves, bet laikas čia nepakenks, jei periodiškai pamaišyt).

xena

Komentarų nėra: